Perhatian:

Blog ini adalah hakmilik persendirian Perancang Kewangan berdaftar Prudential dan bukan blog rasmi Prudential BSN Takaful.Blog ini juga bukan tempat untuk membincangkan halal atau haram insuran konvesional,takaful mana yang lebih takaful dari takaful yang lain,melakukan serangan peribadi antara ejen-ejen daripada company insurance yang berbeza atau pon medan untuk mengutuk syarikat insuran yang lain...Kami hanya menyediakan perkhidmatan takaful sahaja bersesuaian dgn fatwa yang telah dikeluarkan oleh Majlis Fatwa Malaysia.walaubagaimanapun jika anda berminat dengan produk konvesional Prudential anda boleh menghubungi kami Insya-Allah kami akan cadangkan nama perancang kewangan Prudential yang lain kepada anda.

Monday 12 September 2011

Takaful Saver

Takaful Saver.

Takaful Saver merupakan salah satu manfaat tambahan dalam Takafulink atau Takafulink Cerdik. Manfaat ini memberikan pulangan yang tinggi disebabkan sebanyak 95% caruman akan dimasukkan ke bahagian pelaburan untuk membeli unit bermula pada tahun pertama mencarum lagi. Sebanyak 5% daripada caruman akan digunakan untuk membayar caj perkhidmatan.

Sekiranya anda pemegang sijil Takaful PruBSN sama ada takafulink atau takafulink cerdik, dan ingin memaksimumkan simpanan atau pelaburan manfaat amat sesuai bagi memenuhi keperluan simpanan anda.

Sila lihat contoh-contoh Pelan Takafulink & Takafulink Cerdik untuk mengetahui lebih lanjut.


Atau hubungi saya :  0133105245  atau email : masri@prunet.com.my

Perkara diatas hanya lah ilustrasi..keterangan terperinci sila hubungi Agen anda Masri di talian untuk membuat appointment.:Tel/sms 0133105245 or email: qazicqh87@yahoo.com

No comments:

Post a Comment